28 april 2012

Lite kort

Jag skulle behöva semester. Är slut i kropp och själ. Ingen ork alls. Har 1 dags ledighet och den spenderas ensam i soffan med mat från Burger King och en sovandes dotter. Det är dagar som dessa då jag tänker, tänker och tänker lite till. Kan man tänka ihjäl sig?? Idag började morgonen med ett 55min indoor walking pass man får passa på när tillfällen ges. Snart tänkte jag krypa ner i soffan och bara zappa mellan allt tråkigt som går på TV denna kvällen och försöka sluta tänka så himla mycket. Jobbar imorgon sen en ledig dag på måndag. En måndag då jag måste ringa skatteverket, ser jag verkligen inte fram emot. Gissar på att det kommer vara ca 500 förre mig i kön. Härligt om så är fallet. Dagen för min visdomstans op närmar sig och jag börjar redan bli galet nervös och känner mig väldigt illa till mods. Fredagen var ingen vidare dag måste jag säga, allt utom 1 sak gick fel. Nu sitter jag mest bara och hopps och håller tummarna för lite positiva besked i veckan som kommer. Måste bara påpeka att jag inte gillar bloggers nya design för oss bloggare. Total dissar! Verkar inte ens finnas någon rättstavning och jag som stavar så dåligt. Grr...tummen ner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar