14 juli 2010

Småland

Helgen i Småland gick allt för snabbt. Vi hann besöka alla släktingar, sola, leka med Rosso (busig valp och de var jag och Em som lekte med den, Mr.B har inte riktigt samma valp intresse), vi var i Gränna, Visingsö, Växjö och Lammhult. Så de var mycket åkande och solen sken som aldrig förr. Mr.Bs släktingar tog graviditets nyheten bra. Skönt att alla vet de nu så vi slipper dölja den växande magen och inte tala om allt som händer här nere i Skåneland. Visingsö var jättemysigt då vi åkte remmalag i ca 1 timme på ön.
Såg en älg för första gången i mitt liv. Trodde att de var betydligt större. Märks att jag inte kommer från skogen.
Jag och Mr.B åt en god middag med fantastisk dessert efteråt. Synd bara att vi var så stressade, annars hade de varit en super mysig kväll.
Jag är mygg, knott och broms biten. Har världens bett på min vänstra skinka och de kliar så jag håller på att gå under.
Vet att de var så mycket jag skulle skriva om men mitt minne hänger inte med mig. Jag tappar de mesta på vägen. Får nog försöka hitta mitt minne och skriva senare igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar