22 december 2011

Grattis och God Jul

Grattis till min älskade underbara Mr.B som blir 34 år idag. Tråkigt sätt att fira sin födelsedag bara med jobb och sen resa. Men igår fick han dela min dag lite med min familj. Då drack vi Champagne, vin och dessert vin. Lyxigt! Indiskt dessert vin, slå det om ni kan. Smaken var det inget fel på men ingen syra och ingen eftersmak. Dog direkt. Men kul att prövat.
Vi fick fina presenter bla Champagneglas, glassmaskin, underkläder (till mig), knivar, presentkort mm. Tack söta ni för fina presenter.
Nu är bilen packad, ja packad så mycket så jag vet inte hur vi ska få in ett barn till med packning. Men det löser vi förhoppningsvis Tyvärr var vi tvungna att ta med oss barnvagnen, den tar mer än halva bagage utrymmet! Blir att skaffa sulky till vår/sommar.
Om bara några minuter ska jag få in mig och Champagne i bilen sen ska vi hämta vår kärlek på Hyllie.
Blir lite datorlös fram till vi är hemma igen så passar på att önska alla en riktigt God Jul! Ät gott, var snälla och njut av ledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar