28 januari 2009

Lite stressad

Jag och lillan har myst ner oss i sängen lite. De är mycket kärlek idag. Hon är ju så söt min ludna vän (även om de inte är många hår på henne...hihi). En hund älskar verkligen vilkorslöst. Finns ingen som blir lika lycklig över att se mig eller tröstar lika mycket när jag är ledsen. Även om just min vovve anser att de är waste of time att vara ledsen. Hon fullkomligt blänger på mig och undrar vad de är för fel på mig.
Känner mig lite stressad. Behöver plugga skit spanska, packa och jag hade ju varit glad om jag kunde hinna plocka undan lite här hemma med.
Imorgon blir de party...wiiiee. Jag ska dricka massa sprit och förtränga helt att jag är nyttig. Syns ändå inget resultat. Tycker bara jag blivit tjockare. Men de är väl inte meningen att jag ska få gå ner mina övervikts kilon.

Satt kvar länge i skolan idag och fick en hel del gjort. Har tänkt på de att jag kanske borde stanna de dagar man får gå tidigt för jag är mer effektiv när de inte finns en dator nära till hands. Min koncentrations förmåga är obefintlig och jag känner att just nu kvittar de hur de går på proven. Jag suger fett mycket i alla fall.
Den 28 februari ska jag på middag i Helsingborg. (Givetvis inte bara jag, utan en hel del från klassen). Vår föreläsare Håkan bjöd med hos på en portvins provning som hålls på gastro i Helsingborg den 28/2. Kostar några kronor men de är de helt klart värt. Kul att få klä upp sig och göra något något annat än bara hänga på Mårtenssons Hehe.
Återkommer nog ikväll igen när studierna och mina andra måsten är avklarade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar