27 januari 2009

Nu e de snart dags

Nu närmar sig min resa hem till Malmö. Jag längtar verkligen! De ska bli skönt att umgås med vänner och syster. Ska bli toppen kul. Jag hoppas att de blir lika kul som jag hoppas iaf. Tess ska med mig ner. Ännu roligare. Vi ska göra så mycket, gå i stan och sen till polska marknaden. Blir lite mer smink i min redan fulla sminkväska.
Har varit ganska glad idag och de var längesen så de är skönt. Skolan går inte så bra jag har svårt att fokusera mig. Jag försöker verkligen men de är jobbigt nu.
Jag har pratat med min chef på McDonalds nere i Burlöv halva kvällen. Får ny chef och jag är inte glad. Säger bara en sak ska jag någonsin tillbaka till McDonalds efter ut bildingen så ska jag inte vara kvar på Burlöv. De blir en annan restaurang. Jag som hoppades på att bli utlånad till Halmstad så jag kunde tjäna några extra kronor men de kan ju bli svårt nu när jag fått ny chef under tjänstledigheten.
Dags att gå ut med den lilla och sen blir de sova. Tidig dag i skolan imorgon. Ska vara där redan klockan 8. Pust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar