30 januari 2009

En snabbis

Jag citerar Timbuktu de var en galen kväll vi hade supt som dårar...japp de är igår jag pratar om. Jag är en svamp när jag väl börjar dricka. Tror inte att de är så bra. Är ruskigt trött idag men känner egentligen för att sitta lite på lilla torg och ta mig en drink eller två. Vill ju egentligen hitta på så mycket som möjligt under min vistelse här hemma. Men nu är de en slappar kväll i soffan och jag har rätt trist måste jag säga.
Eftersom jag inte är hemma så blir de inget längre inlägg, så alla detaljer om torsdag kväll/natt/morgon kommer senare i helgen och alla ni som är vänner med mig på facebook kommer få se en del av de hmm ca 200 bilderna som togs igår. Hehe.

1 kommentar:

  1. Det verkar ha gått vilt till, men du verkar inte ha ngn ångest iallafall o det e ju bra =)
    Miss U ! ^^ Puss

    SvaraRadera