01 februari 2009

Helgen

Ojoj, vilken helg. Jag känner mig slut som människa. Men kul har man haft de! Var himla skönt att vara hemma i Malmö igen även om de hade kunnat vara ännu bättre. Hann inte riktigt med allt jag ville men en del iaf.
Torsdagen var stress, stress och åter igen stress fram till de jag var på festen helt Fab i mina guldbrallor (ja jag vet, jag tycker också synd om mina leopard skor som så gärna ville bli använda). Syster var sockersöt som alltid och bjöd på god pasta sallad med grillad kyckling. Yummi. Blev en hel del folk på festen och de var jätte kul.
Runt 12 snåret drog vi till Etage. Inget folk alls mer än typ vi och 5 till men hade lika kul ändå. Nämnd att jag var full va? Framåt 3 var de en hel del folk faktiskt. Jag och Tess dansade som de inte fanns någon morgon dag.
Blev pommes sen på stortorgets gatukök. Mums vart de. Fick mer pommes av några grabbar vi pratade med. Dom var ju så nyttiga så dom åt inte pommesen på deras fish n´chips tallrikar. Hoppas verkligen dom tyckte att de 2 små fiskbitarna var värda 59kr. Haha.
Taxi hem och inser att jag inte har en blekaste vilken adress vi ska till, men de löste sig. Kom ju ihåg älggatan som skulle ligga i närheten. Så hem kom vi. Hade löv i soffan när jag vakna, undrar fortfarande va de kom ifrån.
Fredagen var som jag nämnde tråkig. Kollade bara på film och satt i soffa. Jag och Robban gick nog varandra en del på nerverna. Men de kan inte hjälpas. Jag vet ju iaf var jag aldrig mer ska bo när jag är hemma på besök. Jag behöver få vara mig själv och trivas. Jag mår inte bra annars.
Jag och Tess sov på soffan, de va mys, korven sov givetvis med oss också...haha.
Fredag dag blev de bakis frukost med syster inne i stan. Heavens world...mums.
Lördagen åkte vi in till stan. De var nice men jag hann inte allt jag hade velat. Hann ju aldrig gå bort till mina italienare och säga hej då. Men bort till Mohammed hann jag. Var kul att se honom de var ju inte igår direkt. Han blev med glad och precis i vanlig ordning så blir han "förälskad" i vännen jag har med mig. Så nu ska han komma till Halmstad och festa med oss. Får se om de händer. Och vad händer när jag sitter inne på Fajita Fajad och väntar på Mohammed? Jo ser en kille kliva ur en bil och komma in, tog mig några sekunder till jag koppla vem de var. Klart måste någon jag har haft lite kul med komma in. Hål i marken vill jag ha men fick jag de? Nej nej inte ens i närheten. Varför blir de aldrig de? Vi hade verkligen en givande konversation..NOT. De var riktigt jobbigt. De var ju längesen vi träffades så vi har inte pratat sen dess.
Åkte hem på lördag kväll sen blev de fest i Halmstad. De var skoj. Men hade gärna hoppat all alkohol. Blev ingen utgång utan var på hemma festen hela kvällen/natten. Tror jag var i säng vid halv 6.
Behövde plugga idag inför tentan imorgon. Tror ni inte att man åker på världens mensvärk så jag höll på att dö. Är fortfarande osäker på om jag lever. Hehe. Har precis lyckats ta mig ur sängen så nu ska de ätas lite innan de blir plugga på allvar.
Nu är de ny månad med. Tiden går snabbt. Sen får jag se om februari blir som jag tänkt. Jag hoppas iaf. Verkligen hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar