19 februari 2009

Tiden går snabbt

Så var man vaken igen eller snarare jag har knappt sovit något eftersom min lilla Chiquita inte mått så bra. Hon blev precis som innan jul igår. Bara tugga och tugga och tugga. Hon har varit uppe hela natten och givetvis så är jag vaken med henne. Så halv 4 i morse hade jag inte somnat. Slumrade till någon timme på morgon kvisten men är trött. Hoppas på att jag ska kunna få lite sömn under dagen.
Igår åt jag god middag med Tess. Fiskgratäng som hon gjorde. Så köpte jag en flaska vin. Så vi prövade ett Soave vin från Italien. Var ett DOC vin. Passade riktigt bra till maten.
Sen gick vi till morfars för fika. Fy tusan va halt de var. Vi halkade mest omkring och såg ut som 2 tanter där vi gick med armkrok och släpade fötterna i marken. Jag hade dessutom högklackat, gillar ju vara lite fancy ibland. Haha. Inte rätt dag att vara de bara.
Fikan var nice. Gud va jag krängde. Lika bra att passa på nu för efter denna veckan så blir de nyttigheter igen. Jag tappar dock bara fett på mina lår och rumpa och de jag har där vill jag gärna behålla.
Vi hade kul igår. Gud va jag skrattade. Behövde verkligen en sån kväll utan att prata om något seriöst över huvudtaget. Så de var toppen skönt.
Började se på film igår men vart så trött så jag stoppa den. Ska nog krypa ner nu och se färdigt den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar