09 februari 2009

Nytt försök att reda ut tankarna

Köpte min nya kurslitteratur idag. Som jag inte tycker jag har massa onödiga skolböcker redan. Så ska vi ha mer att släppa på. Efter detta året kommer min rygg vara paj och jag som har haft så bra hållning en gång i tiden.
McDonalds ringde så ska dit på onsdag på en konstig tid 16.40. Vad för tid är de? Men de är bra så hinner jag utan probelm efter provning av tyska viner.
Har jag blivit klokare sen de tidigare inlägget? Nej inte ett dugg. Jag försöker att tänka att de inte är mycket kvar i skolan men vem försöker jag lura? Om jag bara kan förbli lite lite positiv.
Lagade god mat idag på tal om annat. En del är ju så mat orienterade och frågar alltid vad man äter (Tess känn dig INTE träffad...haha *kärlek*). Jag gjorde mozzarella fyllda kycklingfileér med fullkornspasta, stekta grönsaker (givetvis inte saker som sallad och gurka så blond är jag inte), så gjorde jag en vitlöks och chili dressing. Så nu luktar jag vitlök så nu är allt i vanlig ordning igen. Hehe.
Nämnde jag att min magkänsla svek mig här om dagen? I vilket fall så funkar den igen som den ska. Sen om jag tycker de är kul är en helt annan sak (hade föredragigt att den svek mig).
Har fått en ny låt på hjärnan är frälst. Kommer givetvis länka den här, så ni alla kan njuta lika mycket som jag.
Tvättat ikväll, finns de något tråkigare? Jag är nog så långt ifrån en hemmafru man kan komma. Illa ju.
Okej över till de oundvikliga. De faktum att jag är ledsen och tycker att allt är ett helvete för tillfället. Och vart är mitt natt sällskap när jag behöver de otroligt mycket? Nej då är man inte online på msn minnsan...suck! Jaja, över till de andra igen. Jag har svackor. Jag vill mest av allt bara sätta mig ner och gråta och gråta lite till. Men jag är duktig flicka om man räknar bort tårarna jag fällde innan idag. Hatar när jag blir så här. Jag kämpar emot men vad hjälper de? Man ser på mig att de är något. Mina ögon visar mina känslor alldeles för tydligt.
Imorgon måste jag ta mig till skolan igen. Ännu en dag med inkompetenta lärare. Hade de inte varit för att vi har vin imorgon hade jag stannat hemma. Jag är sjuk. Ont i halsen, tryck över bröstet och sorg. De är väl en sjukdom?

http://www.youtube.com/watch?v=PLblq4BK8Gs

Hoppas att ni uppskattar den lika mycket som jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar