27 februari 2009

Så många beslut

Jag la mig tidigt igår. Gjorde en deal med LP och jag höll de. Men tror ni jag somnade? Först var de för varmt så stängde av elementet. När de väl var kallt så for massa tankar genom mitt lilla huvud. Så många beslut som måste tas känns de som.
Fick mail av Eve och Miriam igår (dom som hyr min lägenhet) dom ska göra annat till hösten så ville jag kunde jag få tillbaka den redan i september. Vilket känns så lockande. Vara bostadslös i 6 månader är absolut inte lockande. Hatar när jag inte kan välja mellan alla kläder och skor jag äger. Men om jag tar tillbaka min lägenhet är frågan hur ska jag ha råd? Mitt fjuttiga CSN täcker inte alla kostnader om jag ska bo där. Någon som har lust att bo några månader i Malmö i en söt liten 2,5 med underbar hund och en ganska trevlig Sofia?
Sen är de ju då nästa beslut om jag tar tillbaka min lägenhet vart ska jag då ha praktik? Malmö eller Köpenhamn men känns som att pendla över till köpenhamn kommer också kosta mig skjortan. Undra om man kan hitta en trevlig inneboende? De kanske inte hade varit så illa ändå.
Nu har jag precis tagit mig en skön dusch, ska plocka undan lite hemma. Måste ju vara fint imorgon. Ska försöka plugga en del idag med. Blir nog inte Göteborg på söndag känns som om jag behöver den dagen till studier. Inte så många dagar kvar till Nice nu. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar