14 februari 2009

En snabbis

Ni med perversa tankar de var inte den typen av snabbis jag menade. Jag tänkte passa på att skriva några rader innan jag ska till Tess min dejt för kvällen. Jag är hetro jag lovar men man kan dejta sina vänner när männen inte räcker till. Jag är ju inte heller så lätt flirtade så de är ju inte så många som hade lyckats få mig på en dejt idag (eller någonsin). Jag är en komplext kvinna som ibland drabbas av en aning hybris, så med andra ord behöver jag en man som kan hålla kvar mig på jorden och står ut med mina små grodor jag så gärna kläcker ur mig. Typ hur man stavar till SMHI (vill bara påpeka att stavningskontrollen kan inte heller stava till SMHI) eller de är som att gå in i en Harry Potter bok (sades när de var en fontän med lite dimma runt). Ni hör ju själva.
Vet inte vad jag och min Tess ska hitta på idag. Vi skulle bowla men tydlien är alla andra så upptagna på denna dagen så de vart bara vi och de är ju roligare med flera. Så nu ändrar vi nog om. Klädsel för kvällen blir snyggt men nertonat. Kameran följer givetvis med mig. Därför Tess inte alltid älskar mig. Haha.
Ska äta lite sen lunch. Blir smaskens! Hungrig jämnt verkar de som.
Önskar alla en underbar alla hjärtans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar