22 februari 2009

Drömmar

Fortsätter att tolka mina konstiga drömmar de är kul. Jag tror ju inte för mycket på de som dom betyder. Då hade jag väl blivit deppig. Haha. Så nattens dröm betydde följande:

Jag kommer träffa en person som kommer bli en högt skattad vän. Jag kommer bli gift med en fin man jag ännu inte träffat. De kommer inträffa något som gör mig extatisk av lycka.
En vän kommer bedra mig. Jag måste flytta till en ny stad och skaffa mig nya vänner. Jag kommer få en tråkig underrättelse. Jag vill hämnas på någon jag anser har gjort mig illa. Olycka kommer drabba mig. Jag kommer möta motstånd och problem.

Som sagt de är kul att tyda sina drömmar. Denna var ju inte bara tråkig. Tror en del av det som jag drömt redan har hänt faktiskt.
Ni vet vart ni ska vända er om ni vill veta vad ni drömmer. Jag börjar bli expert. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar