15 februari 2009

Min Dejt

Jag är inte någon bra dejt. Gick hem till Tess osminkad och mjukisar och fixar mig där. Vad är de för dejt liksom. Besviken på min egen insats känner jag. Haha. Tess tycker om mig ändå. Hihi. Hade verkligen ingen bra dag igår. Vart ikke söt. Jag försökte dock. Vår dejt började med en bira och flams. Gick hem till Daniel. Han hade en kompis där Stefan. Vi spelade Buzz. Gick inget vidare för mig. Men de var väl inte så oväntat. Dock väldigt kul men jag tror Danne måste börja göra något mer om dagarna än bara spela Buzz. Haha. Jag och babe delade på en flaska Asti och mys (om man kan kalla de så, med mindre fint ord Tess klämde mig på brösten som vanligt...haha). Vi drog till Mårtensons och jag har aldrig i mitt liv känt mig så patetisk. 11 pers på dansgolvet 1 kille, några 40+ och några tonåringar. Jag passa liksom inte in. Aldrig mer utgång en alla hjärtans dag. Pass för de säger jag bara. Gick hem rätt tidigt köpte en falafel (blev riktigt imponerad faktiskt...den var god) givetvis mycket vitlöks dressing. Jumi. Den var dock en besvikelse. Men man kan inte få allt.
Följde min dejt till dörren tog mina saker inklusive lillan och åkte hem. Vaknade 8 idag så är trött. Nu ska jag iväg en sväng till stan och äta för ovanlighetens skull. Känns som de ända jag gör är att svulla.
Så då fick alla ta del av min (patetiska) alla hjärtans dag. Bild kommer när jag är tillbaka hemma igen. Bidrar med ett tips med, ni killar med flickvänner ragga inte på andra tjejer. Vad får er att tro att vi skulle vilja ha er. Är de så svårt att vara trogen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar