03 februari 2009

Tidig kväll

Idag har jag lovat mig själv att somna tidigt. Jag sitter vid datorn alldeles för länge om nätterna och är döds trött när jag vaknar. Men ibland är de ju värt de. Igår var de absolut värt de...hihi.
Skolan idag var jobbig...Italien har vi på börjat i vinet och gud va de är komplicerat. Försökt pluggat kartan lite ikväll men jag och namn alltså.
Pratade med Simon i Stockholm idag och oj va längesen de var vi pratade. Flera månader tror jag bestämt. Var faktiskt kul och vi pratade på som vanligt, flera timmar med andra ord. Han hjälpte mig komma på vad jag skulle laga för mat osv. Jag sa ju dock inte till honom att jag faktiskt har saknat att prata med honom. Haha. Är ju inte så snäll. Hihi.
Ähm, vad har mer hänt? Inte mycket alls känns de som. Jag har kräkts lite till över att de snart är alla hjärtans dag och försöker planera vecka 8 då det är studievecka. Så innan jag somnar ska jag slänga iväg ett mail om att jag har studievecka, så kan man hoppas att personen i fråga fattar piken...haha.
Nej nu blir de väl typ sängen, vem vet kanske någon försöker ringa snart med.

2 kommentarer:

  1. Det om att du har studievecka, var den piken till mig ;) ? Puss Puss <3

    SvaraRadera
  2. Hihi...vem vet...Du <3 funkar bara på facebook :P

    SvaraRadera