28 februari 2009

Lördag

Jag var duktig och vakna tidigt idag. Sitter och tar en snabb paus från städandet och allt innan jag ska göra de sista och fixa mig och plugga. Sen kommer syster. Wiiiee. Jag är glad. Jag mår mycket bättre med. Ögonen är fortfarande illa som tusan men men.
Lyssnar på grekisk musik och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Ska hem till Tess ikväll och plugga. De blir vin i både teori och praktik. Inte mycket vin i praktiken dock för imorgon ska jag rå plugga här hemma så ser ni mig online på facebook eller msn skäll på mig!
Blir en snabb runda ut till Gastons ikväll. Tess skulle träffa någon kille...så mamma Sofia får följa med som förkläde. Haha. Jätte charmigt är de när Tess kallar mig mamma, verkligen.
Ja de är så min lördag ser ut. Ska försöka hinna skriva mer under kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar