10 februari 2009

Gonatt

I natt ska jag till Bahamas till en vit sandstrand. Där ska jag njuta av solens strålar som värmer mitt ansikte. Jag kommer ligga i en hängmatta mellan 2 vackra palmer och lyssna till havets brus. När jag öppnar mina ögon bländas jag av den vita sanden och när jag är uttråkad så kommer jag gå längs stranden, känna den heta sanden mot mina fotsulor och plocka upp en och annan snäcka den ena vackrare än den andra. Oj, nu längtar jag verkligen dit. Får hoppa att Mr.Blund tänker dyka upp ganska snart.
Idag har dagen gått snabbt. Hade Håkan i vin och han är ju en helt otrolig föreläsare. Man skrattar väldigt mycket kan man ju säga. (Klart man skrattar fast man är deppig, men inte med sina ögon). Mina ögon ler sällan har jag märkt. Ibland ser man glittret i dom men de är sällsynt. Veckan går snabbt verkar de som. Även om morgon dagen är den jobbigaste. Torsdag har jag ekonomi tenta (den enda lektionen på hela dagen). Tentor på tentor är de verkligen nu. Pluggat ekonomi ett par timmar idag. Men de är svårt att studera ekonomi och gud vilka ord de finns. Vem hittar på allt och låter de finnas så konstiga ord? Finns de inga lagar mot dumma svår uttalade ord.
Börjat på Tyskland i vinet nu. De var inte lika svårt som Italien. Tur!
Idag har jag gjort tonfisk sallad. Har typ mat för flera dagar. Vet inte hur man lagar mat för 1. De blir oftast för 2-6. Haha.
Har precis lyssnat på Time to say goodbye med Andreas Bocelli & Sarah Brightman. Skoja om att varje litet hårstrå ställer sig på kroppen. Helt fantastiskt bra.
Nej dags för Bahamas önskar alla en godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar