08 februari 2009

Bakis söndag

En bild på mina ur söta skor som jag köpte och givetvis var snygg i igår. Inte för att jag var så snygg igår men man kan inte ha bra dagar alla dagar. Till dessa skor hade jag min minimala söta kjol, givetvis med legins under jag vill ju inte visa mig för mycket.
Ja så var de då en liten fest igår. Jag, Tess, Amanda och Ann-Sofie drack vin och kollade på melodifestivalen. Sen drog vi till Mårtenssons. Där Amand hitta en polack som inte kunde ett ord engelska och 3 ord svenska. Han köpte in vin till oss och var såå creepy. Så jag och Tess gick till baren när jag fick nog av hans äckel (dessutom säger han till mig, du är en kvinna dom andra är flickor, ser jag så gammal ut eller?). Där vi blev bjudna på shots av bartendern jag brukar prata med. Snällt av honom. Om jag bara kunde minnas hans namn. Jag suger ju på namn. Kvällen flöt på och rätt var de är så står "Jugge" bredvid oss i baren och köper in shotar. Fernet..urk säger jag bara. Hatar verkligen de. De blev en hel del dans men även en del chillande i soffan med Martin och Jugge. Trevligt att dom dök upp ju. Men gud va de var dragna. Jag framstod ju som nykterist bredvid dom. Haha.
Så vad hände mer. Hmm, var nog de stora hela (säger man så?). Spenderade inte många kronor. Fia duktig flicka.
Idag när jag vakna var jag bakis så la mig igen och sov till typ 1. Vid 3 tiden jag jag till stan för att ta en bakis lunch med Tess och Amanda. Nere på stan springer vi på klassisar. Pratar lite med dom och vilka kommer gåendes då, jo fullisarna Jugge och Martin. Haha, dom hade lyckats få hotellrummet till 3 så dom kunde sova lite till. Jugge hade ju minnesluckor så de skrek om de och han fick lite ångest med eftersom han inte var så trevligt i fyllan. Haha.
Blev McDonalds mat för hela slanten (dock inte pommes). Satt där i nästan 2 timmar och bara hade mysigt. Kollade alla fula bilder från igår som nu ligger på Facebook...dock inte de fulaste dom behåller jag för mig själv.
Ikväll blir nog en tidig kväll för Lady S. Hon är trött och behöver sina krafter till sista skolveckan innan studieveckan.
Min magkänsla svek mig igår de är ovanligt. Kanske jag har turen att den sviker mig igen men de tror jag faktiskt inte. Men de återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar