07 februari 2009

Börjar dagen med grekiska

Här sitter man lördag dag, precis noppat ögonbrynen, lyssnar på grekisk musik och känner mig nästan glad. Gud va jag önskar att vi läste grekiska istället för spanska i skolan. Ett språk jag i alla fall förstår lite bättre. Samt fotbolls lag som jag känner till även om jag håller på de värdelösa men någon ska ju stötta dom med. Hihi.
Såg på Death race igår riktigt cool rulle med Jason Statham. Kan man tycka något annat än att han är sjukt sexig och verkligen är en man? Vilken ryggtavla, jag såg nog ut som Homer Simpson när han tänker på donuts. Den kvinnan som inte dreglar när dom ser honom är ju inte fullt frisk. Hehe. Började se 28 days later idag (ni vet uppföljaren till 28 weeks later eller är de tvärtom? Nu blev jag förvirrad). Efter 50 minuter valde jag att stänga av, jag och se skräck själv är inte den bästa kombinationen. Får se om jag vågar ta upp de senare igen.
Lite beslut ångest över klädsel för kvällen. Men imorgon lär väl infon om vad för klädsel de blev stå här.
Fått svar från McDonalds i Halmstad nu. Chefen skrev att han skulle återkomma med dag för intervju och han undra om jag kunde tänka mig att köra skift. Jag som tänkte bara jobba som en vanlig medarbetare men saknar ju att få bossa lite så köra skift igen hade varit skoj. Saknar faktiskt mitt jobb emellanåt. Nu behöver jag verkligen extra cash och vem betalar mig bäst? Jo just de McDonalds.
Snart kan nedräkningen till Nice börja. Ska bli underbart att få lite vår och värme. Älskar ju att resa. Ser fram emot den dagen man kan göra mysiga resor med en respektive. (Lät nästan som jag hade planer på att ha flera men de har jag inte. Nöjer mig verkligen med en men då kräver jag att han är underbar. Haha. Några krav ska man väl få ha).
Började städa igår men fick något dumt ryck att fixa lite för mycket så klockan 22 ansåg jag att de fick vara nog. Men har ju hur mycket som helst att fixa innan de är färdigt städat. Varför börjar man alltid på massa projekt? Man skulle kunna tro att de inte finns mycket att städa på 22kvm men jag kan ju meddela att ju mindre de är ju jobbigare att städa. Finns liksom inte plats till alla mina saker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar