05 februari 2009

Helg

Så var skolveckan över och helgen är äntligen här. Inga större planer och de är väldigt nice. Idag ska typ hela klassen ut men jag är vuxen och stannar hemma. Är oerhört nöjd med mitt beslut. De bli mys med vovven (som kräkts *stackaren*) och film med en kopp höstmys (te) och ev. en liten bit mörk choklad. Förtjänar nog jag efter denna veckan som varit.
Hade marknadsföring idag med Roland. Kan ju inte låta bli att finna denna 50+ man attraktiv. Vi ska göra en tv-reklam. Me not happy. Jag är verkligen inte kreativ och rita suger jag fullständigt på. Ibland undrar jag vad jag är bra på. Hmm, kommer sällan på något. Räknas sova och mysa så är jag grymt bra på de.
Skulle se film igår men blev inget. Men ikväll känner jag hur de ska bli helt underbart att bara mysa ner sig med en bra film. Har lite skräck filmer att se, undrar om jag vågar mig på en själv.
Jag är snus torr, jäkla väder säger jag bara. Ska ha lite ansiktsmask och 10 lager kräm på mig. Haha. Ibland undrar jag om man kan vara för utseendets fixerad för sitt eget bästa. Bryr mig inte så mycket när jag ska till skolan men annars så ska de fixas och donas. Finns de något bättre än anledningar till att få klä upp sig och göra sig fin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar