26 februari 2009

Regn

Så då har en halv dag till gått. Men sen är de helg och jag mår lite bättre. Yeah. Jag hade 37.8 grader i morse så de går åt rätt håll. Har knaprat lite alvedon. Jag har börjat läsa om Tyskland men har ingen ro i kroppen. Ska snart sätta mig igen. Ska bara skriva färdigt här typ.
Lyssnar på massa oldies en ny spel lista på spotify jag gjort. Helt underbart. Kommer spela sönder never ending story med Limahl. Gud va jag vill se filmen de var evigheter sen. Hur bra är den liksom inte? Never ending story med Ben & Jerrys och ett glas gott vitt vin. Vilken kväll. Bra sällskap med om jag glömde skriva de. Haha.
Helgen blir nog kanon. På lördag kommer syster med respektive hit och då ska vi handla mat och fika. Hoppas vi hinner fikan nu när jag vill handla mat.
Ska bli kul att se dom. Var ju i julas sist och snart flyttar de till Tyskland på heltid.
De bara regnar här. Non stop i flera dagar tycker jag. Vart är våren? Eller ge mig massa snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar