22 februari 2009

Spelkväll

Igår var jag på middag igen hemma hos Tess. Blev fylld fläskfilé med ungs stekta rotfrukter. Gott. Jag hade med mig Chiquita så jag inte skulle behöva stressa hem. Vi spelade 2 omgångar risk (gud va jag sög) sen gick vi och bowla behöver jag nämna att jag förlorade i de med? Haha.
Sen gick jag faktiskt hem då var klockan halv 1. De snöade som tusan och idag är de plusgrader så allt börjar smällta. Mindre trevligt med slask.
Stället man bowlar på här i halmstad heter B & B. De är nattklubb/bowling/biljard/restaurang. Jag var väldigt besviken på stället. Inte alls någon höjdare redan vill 23 tiden började vakterna slänga ut massa folk. Bara massa trash och massa lamm. Halmstad har inte mycket till fina män men söta lamm finns de gott om så de finns potential för framtiden. En kille började prata med mig medans vi bowlade. Han var vidrig. Jag var otrevlig (är ganska bra på de). Så efter några försök gav han upp.
Nu är de sista lediga dagen innan skola igen. Vill inte. Spansk tenta imorgon. Så idag har jag 2 saker som måste görasoch det är läsa glosor och göra färdigt min marknadsföring (TV-reklamen).
Har skaffat ett spotify konto. Gud va lycklig jag är. Kan hitta så mycket grekisk musik. Äntligen kan jag höra de nyaste där med. Den som bjöd in mig förstår nog inte hur lycklig jag faktiskt är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar