22 februari 2009

Givande dag

Gud vilken händelselös och tråkig dag detta har varit. Ska snart försöka sova med. Hur ska jag kunna vända rätt på dygnet igen? Jag vill verkligen inte till skolan. Jag är trött på de. Vi gör saker man gjorde under lågstadiet. De är inte riktigt därför jag började plugga. Vill jag rita kan jag göra de på min fritid.
Jag är nog lite bitter. Men spotify fortsätter göra mig lycklig. Oj va jag har grekisk musik nu. Wiiee.
Jag har gjort allt jag skulle. De var 4 måsten, laga mat, diska, rita och spanska. Spanskan har de inte gått så bra med dock. Jag kan inte lära mig. Va är de för fel på mig?
Har ingen mat hemma. Måste handla. Hatar att ha så långt till affär. Men snart kan jag inte äta längre.
Idag blev de linssoppa igen och till efterrätt sög jag på några frusna hallon. Gott. Är så sjukt sugen på allt. Undra vad för konstiga drömmar jag ska ha i natt?
Spansk tenta imorgon. Är de bara jag eller har jag inte de sjukt ofta?
Plus grader idag vilket innebär tö. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar