19 februari 2009

Natti natt

Sliten är ordet jag skulle använda för att beskriva mig själv idag.
Chiquita mår mycket bättre hon surar dock över att de är snö ute. Fick tag på både pappa och Emma senare under kvällen. Tydligen har farmor legat inne sen måndags kväll och läkarna vet inte vad de är för fel på henne. Pappa ska åka upp så fort han kommer hem från utlandet. Hoppas verkligen att hon blir bra!
Har inte gjort något alls idag. Bara varit hemma. Haft uppsyn över lillan och pluggat lite. Har gjort min TV-reklam för marknadsföringen. Ska bara göra den på de riktiga pappret efter mitt skissande. Blev ganska nöjd med de jag kom fram till. Fick ju lite hjälp på vägen av Staffan. Rättare sagt han kom på temat för hela reklamen sedan sköte jag resten. Ska göra reklam för hundar utan hem.
Har sett en av mina favorit filmer idag, crazy beautiful. Dreglat lite över Jay Hernandez och fällt en liten tår på slutet. De hör liksom till. Jag är expert att gråta till film.
Ja de var denna dagen. Lovet börjar komma till sitt slut. Men vi kommer snart att ha lite nya förhoppningsvis roligare lektioner i skolan nu framöver.
Februari närmar sig också sitt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar