25 februari 2009

Sjuk

Som man inte har allt på en gång så blir man minsann sjuk med. Kunde inte sova i natt, skulle behöva sömntabletter just nu, men de är ett big no no. somnade någon timme innan klockan ringde och tänkt vila ögonen 2 minuter innan jag skulle upp för jag hade så ont i halsen och kände mig febrig. Vaknar med ett ryck och kan inte hitta telefonen. Hitta den efter många om och men. Kollade feber och hade 39 grader. Så de var bara att krypa ner igen. Men ingen sömn kom till mig.
Jag försökte plugga under dagen med dundrande huvudvärk och på bultad med 3 tröjor, fårskinns tofflor och mjukis byxor. Satt i köket med Chiquita i knäet och läste utan att egentligen veta vad jag läste.
Så med andra så har jag bara legat idag. Haft lite sällskap på msn och per telefon men känt mig ensam.
Jag ringde McDonalds med, de här i Halmstad. Nu är tydligen min lön ett problem så nu vet jag inte om jag får börja jobba där.
Jag vet att jag inte är riktigt mig själv längre. Jag försvinner. Jag är inte den där glada och charmiga tjej längre. När charmade jag någon sen jag flyttade hit liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar