17 februari 2009

Heldag med Chiquita


Precis som titeln säger så har jag haft en heldag med min vovve. Vi har myst en massa, varit på lång promenad på stranden. Där jag försökte rensa mina tankar men de var så mycket folk ute och promenerade så man blev avbruten i sina tankar. Chiquita träffade en chihuahua man. Han var hela 13,5 år men han var pigg som tusan men gick på lite hjärtmedicin. Chiquita gillade honom, hon är som sin mamma. Äldre män de gillar hon minsann men när tonåringarna jagar henne då reser hon mest ragg. Men hon har börjat acceptera den stora vovven som bor här omkring. Idag busade hon lite med honom (kan vara för hon löper). Hon har fått en klapp från en vänlig själ och en annan vänlig själ skickade henne en puss. Tänka sig vad min hund är populär. Jag fick verken puss eller klapp ju. Haha.
Har gjort massa frågor på Tyskland och påbörjat Italien. Så imorgon ska jag ställa klockan så jag kommer upp i tid och kan göra klart de. Imorgon ska jag vara med Tess och träffa några vänner på morfars (jag vet vem döper fik/uteställe till morfars??).
Jag sitter fortfarande med många tankar i mitt huvud som snurrar omkring men jag tack vare en del underbara människor så känns allt mycket bättre och jag börjar få rättsida på mycket.
Snart är lovet slut, gud va tiden går snabbt.
Åt köttgryta idag gud i himlen va gott de var.
Måste bara säga att bilden på Chiquita är så söt man ser hur kul min lilla älskling har de. Hon älskar verkligen sol och leka på stranden.
De nya The City avsnittet har släppts nu på mtv.com! Wiiiee. Got to go...22 minuters drama. Haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar