02 februari 2009

Skola

Sådär då har man hunnit med en del idag trots magont. Men nu börjar jag må bättre men fortfarande inte mycket mat i magen. Men de är snart på väg.
Har handlat idag, en massa. Tur man har Ola som är söt nog att köra mig och Tess till affären även om han ser sig själv som taxi men hallå han får ju umgås med oss de är väl hur kul som helst?? Eller? Jag skrattar ofta i alla fall, men jag tycker ju själv att jag är så himla rolig med. Haha. Inget har någonsin påstått att jag är normal. Hihi.
Tentan som var uppdelad i två gick inte så bra. Champagne delen klarade jag men inte starkvinsdelen. Första gången jag får underkänt på en vin tenta. Skönt att veta att de var fler som tyckte att de var svårt. Vart var alla frågor som jag kunde? Nämnde nog inte hur spanska tentan gick i torsdags men den är jag med så underkänd på. Inte en enda spanska-svenska uppgift, kul de enda jag kan ju.
Bara 2 veckor i skolan till det är studievecka. Wiiee. Tänkte kanske åka hem till Malmö en sväng så jag hinner umgås mer med Christel. Kunde ju inte gå på Plaka utan henne är ju inte samma sak.
Insåg att de snart är den där hemska dagen på året. Alla hjärtans dag då man känner sig mer ensam och övergiven än någonsin. Varför ska kärlek vara så svårt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar