21 februari 2009

Alltid trött

Varför är jag alltid trött. Låg sömnlös i natt igen. Jag kunde verkligen inte sova. När jag till slut somnade så sov jag oroligt med mycket drömmar. Jag klippte mig kort och färgade de blont. Jag var faktiskt söt i de undra om de är så jag hade sett ut på riktigt i de. Men älskar mitt långa hår så kommer nog aldrig våga klippa av i vilket fall. Känns inte som jag vill vara blondin heller igen.
Här var bråk i natt, någon krossade en fönsterruta och gud va dom skrek och hade sig.
Jag var som sagt hemma hos Tess igår. Fick kanon god mat och hennes mamma och Lasse var hur trevliga som helst. Vi spelade risk. Hade aldrig hört talas om spelet innan men de gick ganska bra för mig. Strategi spel är ganska kul. Tyvärr var jag tvungen att gå innan vi hade spelat klart eftersom min lilla tjej var ensam hemma. De var jätte mysigt att gå hem, härligt väder och ljust pga snön. Ända problemet är ju att jag alltid oroar mig för att bli överfallen eftersom jag alltid är ensam. Industriområdet lockar ju inte så många människor direkt. Hehe. Gick och fundera på de i går. Varför jag oroar mig så mycket här, i Malmö oroar jag mig aldrig och där är ju högst kriminalitet i Sverige.
När jag kom hem bäddade jag ner mig och Chixan och såg på Paris Hilton´s new BFF. (Jag vet de är sånt man inte ska erkänna, men jag bjuder ganska ofta på mig själv). Åt lite smågodis innan de var tandborstnings dags. En kompis var online på msn och var dragen och satte igång web cam bra mycket roligare att se än Paris Hilton. Haha. Tänk va folk är roliga med alkohol i kroppen.
Idag ska jag vara hemma med Chiquita under dagen. Ska bowla ikväll med Tess och hennes besökare. De var verkligen längesedan jag bowla. Är inte alls bra på de men kul är de.
Föredrar att göra såna sker istället för meningslöst drickande och hänga på krogen. (Låter så vuxen ibland även om jag bara blir 19 i år).
Louise var online på msn samtidigt som mig igår. Var så skönt att få prata lite med henne. Hon har de underbart i Aussie men hon tyckte jag med borde vara där. Måste verkligen träffa henne när hon kommer hem (borde vara om ca 1 månad). Hon sa att hon kunde komma hit eftersom hon inte varit här något sen jag flyttade. Hon precis som alla mina vänner är alltid välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar