01 mars 2009

Ny månad

Jaha då vart de ny månad. Mars borde innebära vår. Men de är blåsigt och hemskt.
Fia har lärt sig nya saker. Wow, jag är duktig. Min dator skulle egentligen fjärrstyras idag jag är ju inte så smart. Men de gick inte...lycklig jävel som skulle fått rota bland mina saker. Hihi.
Jag och Tess var ute en sväng igår. Vi var på Gastons som Ljungberg har köpt och Tess hade turen att han var där igår oj vad hon var lyrisk. Han är snygg men jag bryr mig inte så mycket om kändisar.
Denna månaden borde gå snabbt. Har en massa saker inplanerade. Allt inte kul, tyvärr. Jag har ju begravning den 27 mars. Sen är de Nice. Sen om de hålls (hoppas) så ska jag träffa LP.
Vad har mer hänt? Mycket plugg just nu. Tenta imorgon och jag får tillbaka ekonomin tentan imorgon med.
Hade en väldigt mysig kväll igår med Tess. Mycket seriösa samtal och de är skönt ibland eftersom vi många gånger förstår varandras situationer så bra och är lika på många sätt samtidigt som vi är så väldigt olika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar