12 mars 2009

Vad händer?

Äntligen ledighet. Underbart. Men vad händer? Igår så var de strålande sol och i morse med och sen vad händer? Snön vräker ner de är ju Mars för tusan. Nu ligger de massa snö som tar upp massa kiss plats för min lilla bortskämda prinsessa.
Idag hade vi bar kunskap igen. Hade after dinner cocktails. Jumi jumi. Massa goda drinkar. Men jag funderar på om man kan tenta av den praktiska delen. Att sitta där uppe i 2,5 timmar och göra en drink på den tiden ger mig inte så mycket. Jag kan ju bara plugga in drinkarna och sen göra dom. Ska nog ta upp de med mina lärare.
Jag har städat sen jag kom hem så nu är här ganska fint. Sitter med levande ljus och myser lite med ljuvligt te och bara finns. Visst är de så skönt ibland?
Har inte känt mig 100 idag och inte nog med de så fick jag ett "slag i magen" med. De är inte så kul men de är väl bara leva med de som allt annat. Ha ha.
LP var online ikväll i alla fall....wiiee, så då blev jag lite glad igen (3). Imorgon har jag tvättid. Är inte de absolut de tråkigaste som finns? Jag fullkomligt avskyr att tvätta. De är bara ett evigt väntande. Man blir så tidsberoende.
Har sett film ikväll igen Sex drive. Måste erkänna att jag skrattade högt många gånger. Så pass rolig så jag inte kan bestämma om jag ska radera eller spara.
Nu ska jag göra mig ordning för natten, krypa ner och se en film till. Vilken de blir får vi se och de får ni givetvis reda på imorgon. Ska försöka ägna lite tid till Portugal och Spanien imorgon. Tenta vecka 13 och vet ni vad nästa vecka ska jag till våren. Wohoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar