25 mars 2009

I väg igen

Va dålig jag blivit på att skriva. Skolan tar verkligen all ens energi. Bättring ska ske. Tyvärr blir de inte så mycket skrivande nu när jag är i Stockholm. Jag har packat och donat. Imorgon behöver jag bara göra mina mackor sen är de skolan som gäller till 12. Chiquita ska följa med mig. Då blir hon glad. Ska packa datorn med. Tänkte jag kunde se någon film i bilen. Blir ju så tråkigt annars.
Idag hade jag tenta, därför jag inte skrev igår. Vart en massa plugg. De gick sådär. Är inte nöjd med min insats.
Sen idag har vi skrivit labrapporten för ledarskapet. Usch och fy vad tråkigt. Snacka om att min grupp är bra på att göra allt annat än de som ska göras. Sen undrar jag om vi någonsin är överens.
Jag är trött. Men har lite sovmorgon innan skolan imorgon. Skönt!
Jag har inte orkat packa upp allt från tidigare utflykter men de ser ändå hyfsat städat ut här hemma.
Chiquita bara sover en massa. Undra om hon tycker de ska bli kul att åka till Stockholm och snön? Ska de aldrig bli vår? -10 grader idag när jag gick till skolan. De är ju vinter!!
Känner mig som när man gick i lågstadiet, har lagt fram alla kläder jag ska ha på mig imorgon. Haha. Bara för de ska funka med allt jag har packat och jackan jag ska ha på mig osv. Min vita mössa är i Stockholm. Wiiie har saknat den.
Hoppas att ni har de toppen när jag är i huvudstaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar