16 mars 2009

I'll be back

Glöm de här med våren som jag nämnde igår. Idag har de varit grått! Och nu spöregnar de. Härliga Sverige. Helt underbart.
Jag fick ett betyg till dag. LIA 1 (lärande i arbete). Var ju på Gökboet i Malmö. Fick VG. Wiiiee. Jag håller på att packa. Går ganska bra. Känns som jag för en gång skull inte packat massa onödigt. Bra jobbat...*klappar mig själv på axeln*.
Igår så hittade Staffan stugan på nätet. Nu vet jag att ni sitter där hur många som helst och tänker stugan? Vad yrar hon om. Men de ska jag givetvis förklara. En gång i tiden när jag var väldigt liten och spelade dator fanns de inte såna nymodigheter som idag. Utan datorn hade en färg (orange) och vi hade 2 spel. Space någonting och stugan. Stugan är ett textspel där man går omkring i Småland och yrar runt i ett hus, en skog och en stuga. Snacka om nostalgi spel. Spelade en del igår och kommer spela idag med. Måste de kliar i fingrarna.
Idag hade vi ledarskap med Rasmus. De är roliga lektioner. Idag skulle vi prioritera 1-15 saker vi skulle ta med oss om vi var tvungna att rädda oss i livbåt från ett sjunkande skepp i stilla havet. Detta fanns de givetvis ett facit för. De gick inte så bra för mig. Men min grupp var de som klarade sig bäst totalt. De är ju i alla fall en tröst.
Jag har strykt idag och jag insåg varför jag tycker om att stryka. Kläderna blir ju så fina då. Helt raka.
Nu kommer de vara tyst från Lady S i 5 dagar. Stå ut, I will be back. Lovar. Kanske med någon fin bild med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar