02 mars 2009

Skit dag

Jaha då fick man tillbaka mer än ekonomi tentan. Fick spansk tentan med. Behöver jag säga att de var underkänt? Våran lärare kör ett konstigt rättnings system. Varje fel svar ger 1 minus poäng från de rätta. Idioti inte sant? Sen fick jag tillbaka ekonomi tentan som jag längtat efter och fick en besvikelse fram tills jag insåg att min cp lärare hade räknat ihop mina poäng fel så de hade gått bra i alla fall.
Sen var de dags att göra Tyskland och Italien tentorna. Vi började med Tyskland och de kändes riktigt bra och tänkte att ja men då klarar jag Italien med. Men oj va arg jag varit idag. Mer än halva Italien tentan handlade om Frankrike. Kul verkligen kul! Gick åt skogen första vin tentan med IG. Är ledsen och arg.
Så då har jag fått de ur mig.
Imorgon blir skön dag vi börjar med Spanien och har bara 2 lektioner vin.
Har betalat räkningar idag...är alltid så sen och jeay va kul de var eller inte. Man ser bara hur pengarna flyger förbi.
Idag har vädret passat mitt humör. Regn och grått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar