07 mars 2009

Blått hår?

Blev inget inlägg igår jag vart så trött. Sovit över 10timmar i natt så nu är jag ut vilad.
Igår var jag ju med Tess och fikade i stan. Vi var på skånskan, har inte prövat de innan. Jumi vilken god macka jag åt. Så dom får tumme upp från mig. Vi pluggade lite men de var en bok till vi hade behövt som väger bly så min lämnar aldrig ens skolan (hela boken finns på nätet). Så vi gick på stan istället. Tess köpte en snygg jeans kjol. Jag gjorde ett klipp, en stor fet bok som heter VIN. Kostade 129:- på rean. Ju fler vin böcker ju mer lär man ju sig. Så jag samlar på mig när jag får chansen.
Var en sväng till systemet med. Vi ska ju ut en sväng idag så de blir dricka Cava och ett tyskt riesling vin. Riesling är ju en fantatisk druva.
Färgade håret med. Snyft. Ingen rolig historia. Jo för Tess som inte kunde sluta skratta. Jag ser inte klok ut. De blev absolut inte bra. Så på vägen hem sprang jag in på Åhlens och köpte en ny färg. En mörkare som kan täcka min rosa/lila/röda hår botten. Ja ni hör ju själv hur snygg jag är. Hatar att inte vara hemma eller ha råd med frisör. Stackars Emma som måste fixa de i slut ändan när jag säkert har blivit blå i håret. Så jag uppskattar om alla håller tummarna för mig idag.
Hmm, något mer jag tänkte nämna? Jag är så glömsk. En liten Doris.
Nu ska jag ut med lilla tjejen och fixa lite mat sen ska jag nog se en film innan jag packar ihop och beger mig till Tess.
Trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar