23 mars 2009

I'm back

Sådär då var man hemma och tillbaka i sina dagliga rutiner. Skoj värre. Tur de är lov snart. 12 veckor kvar till Mallis. Oj va tiden går snabbt. På torsdag blir de resa till Stockholm.
Så hur hade jag de då i Nice?
De var skönt och avkopplande. Gick mycket. Såg fina platser. Jag älskar palmer. Vi åkte en sväng till Italien och Monaco med. Den dagen blåste de så himla mycket bara. Handla inte så mycket denna resan. Jag var duktig. Blev ett par söta lila skor och lite annat som typ 2 nya pashminor. Så fina så.
Kom hem lördagen och spenderade söndagen med att slappa. Såg film, åt godis och QP. Jag kände inte att jag orkade göra så mycket. Är trött. Lider av sömnbrist tror jag. Hoppas att de vänder.
Såg låt den rätta komma in den var bra och sex drive (igen) den är ju så rolig. Sen blev de även I know who killed me. Men den var inget vidare.
Jag har fått urinvägs infektion. Skit kul verkligen. Lever på tranbärsjuice och jag gillar ju inte alls de.
Jag tror att våren är på väg. I alla fall till Halmstad. Hörde de var snö i Stockholm de ser jag inte fram emot.
Känner mig stressad. STOR tenta på onsdag. Blir bara plugg imorgon. Mycket som måste fastna. Men de vill inte med sig riktigt.
Ja nu hörs vi som vanligt igen. I alla fall 2 dagar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar