10 mars 2009

Bara en vanlig dag

Behöver jag nämna att jag varit trött idag? De är nog ganska förståligt. Jag hoppas innerligt att jag kan sova bättre idag.
Skolan gick så snabbt idag som alltid när vi har Håkan. Han är rolig med. Gillar när man får lite humor under genomgång.
Jag och Tess var och åt lunch på västergök idag. Stekt fläsk med löksås. Jag som egentligen aldrig äter gris eftersom jag inte gillar dess smak är löjligt förstjust i just stekt fläsk. Krängde som bara den och gick säkert upp ett par kilon.
Efter skolan gick vi till stan för att plugga på café lite. De var hur mysigt som helst. Fast man hinner snacka mycket skit med. Typiskt tjejer, måste alltid skvallra. Hihi.
Var ganska fin för att gå till skolan idag. Hade min fina jacka jag fick av Christel i födelsedagspresent/julklapp. Den är så fin. Men Ola har sagt ont om den så jag är inte glad på honom. Men alla i skolan tyckte den var så fint så jag gissar att den som inte har smak är Ola eftersom jag och Tuss alltid är FAB. Haha, inte lätt att inte vara het som oss.
Sitter här med tandborsten i munnen och funderar på vad jag ska skriva. Hade så mycket i skallen som skulle plitas ner men de var för många timmar sen.
Idag har jag sett Beverly Hills Chihuahua ingen film jag rekommenderar till alla som vill ha lite mer innehåll än en chihuahua i kläder och skor som är primadonna. Haha. Men jag är ju lättroad. Så dognapp var för mig urkul.
Imorgon åker Tess hem. Trist ju.
Idag 2 gånger. I övrigt har jag nog inget mer att berätta. Allt kul jag tänker ska jag försöka komma ihåg så länge så jag kan låta er ta del av mina skojiga tankar.
Fick tips om en låt idag och jag gillade den. Kanske någon annan som också gör de: http://www.youtube.com/watch?v=IQM0y6_l8gE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar