13 mars 2009

Filmer

Fick precis kravings efter makaroner med ketchup så här sitter jag med en skål i knäet. Mums. Jag skyller på den personen som åt köttbullar och makaroner till middag för de var pga de jag vart så himla sugen.
Min fredag har varit mysig. Umgåtts med en vän några timmar sen har de varit massa film och nu tvättar jag. Hur kul är de? De enda som förstörde min fredag.
Så ska vi ta nattens och dagens filmer. Changeling måste ses. Fantastiskt bra. Seven pounds är också en måste se film, oj vad jag grät. The hottie & the nottie, ja varför såg jag den. Jag är nog sån som gillar att plåga mig igenom värdelösa filmer. Sen såg jag Gray matters, lite äldre film men se värd. Sen har jag kollat på halva Bolt. Ska se slutet snart. Men tecknat funkar ju alltid. Dagens filmlista var de där. Låter som jag inte har något liv alls men vem vet kanske så är fallet.
Ja de har ju inte hänt så mycket mer idag eftersom jag har suttit hemma mest. Ska försöka plugga lite efter Bolt. Jag tvättar 19-07....wiiee. Jag vet jag är inte så normal men de har jag aldrig påstått. Maskinerna här tar sån tid så jag hinner inte få allt torrt på ett pass så då passa jag på att ta 2. Tror jag är den enda studenten som känner för att tvätta en fredag kväll/natt. Alla ska väl hänga på Moon ikväll, när de äntligen har blivit 18-års gräns. Ha ha. Med andra ord jag sätter inte min fot där eller Mårtenssons ikväll. Lammen kan leka med varandra.
Bartendern på Mårtenssons kom 4 i bartender SM igår. Han var inte nöjd men jag tyckte de var grymt jobbat med 64 deltagare eller vad de nu var.
Facebook har ändrat utseende. Me not happy. Vill ha tillbaka gamla facebook. Denna var bara komplicerad och ful. Omväxling förnöjer inte.
Vet ni vad jag inte gillar alls? Lärare som favoriserar elever. Varför gör man de? Alla är vi olika. Vissa är snackiga under lektions tid och stör gärna lärare. Andra kanske är tysta men ändå är bra på många sätt, visar respekt för den som pratar om inget annat. Sen de som skriver bäst på proven behöver inte vara de som är bäst alla gånger. Alla kan vi läsa oss till saker men de innebär inte att man är bäst på allt. Så har de varit hela min skoltid. Bara massa favoritseringar från lärare. Jag ogillar de riktigt mycket. Anser att alla ska få samma chans.
LP....dagens siffra är 5 och vart håller du hus idag. Hi hi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar