08 mars 2009

Jumi

Så var helgen över. Tiden går allt bra snabbt. Var ute igår ju. De var en trevlig kväll dock alldeles för mycket alkohol. Jag har idag fått i mig nästan en hel banan och ungefär en tredjedel Half baked. Jumi. Älskar verkligen Ben & Jerry's och gud vilka stora underbara brownie bitar de var i denna half baked. Jumi jumi jumi!!
Jag färgade om håret igår med och resultatet blev betydligt mycket bättre efter denna färgningen. Tess är duktig hon.
Tess bjöd på middag och sen kom Amanda förbi en sväng och pratade lite. Jag och babe skulle ju till Rahel sen. De var trevligt men vi gick ganska tidigt eftersom vi inte vill betala inträde på Mårtenssons. Stod och pratade länge med en av bartendern som jag brukar prata med. Vi fråga säkert tjugo gånger vad han hette men kan inte minnas. Guldfisk. Av någon anledning så behövde vi inte betala något igår. Drinkarna kom och kom men fick inte betala. Inte underligt att jag mår som jag gör idag. Börjar äntligen bli människa. Så imorgon måste jag upp och göra matlåda till skolan.
Såg Wall-E och Bedtime stories i dagarna. Wall-E var söt och Bedtime stories var helt okej.
Tror att min Lovis snart är hemma igen. Borde vara slutet på denna månaden. Jag längtar. Vi har ju så mycket att prata om.
Nu tänker jag nog säga godnatt till världen och sluta mina ögon så jag kan vakna pigg imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar