15 mars 2009

Vår?

Jag tror våren är på väg. Wiiiee. Plus 7 grader och strålande sol. Nu är helgen slut med och för första gången på evigheter så är jag inte tycker de gör så mycket. Jag ska ju till Nice. Givetvis tycker jag även att de är trist att helgen är slut eftersom de har varit en mysig helg. Bara ta de lugnt. Me like.
Jag ska snart se film tänkte jag sen måste jag börja fundera på vad jag ska packa med mig till Nice. Vädret ska vara ca 19 grader och mest dels sol. Visst låter de härligt? Så vår kläder here we come. Lovley. Jag är lite stressad dock. Mycket som händer på en gång. Är inte van att ha så mycket inplanerat
Såg never ending story igår. Varför var den inte så bra som jag minns den? Men de är verkligen en välgjord film för att vara från 84. Älskar låten som är med. Jag borde varit född tidigare så jag hade fått vara ung på 80-talet. Tror jag hade passat in hur bra som helst på 80-talet.
Hitta en parfym går jag måste ha! Tror jag hade varit väldigt söt i den. Målet är att köpa den nu när jag är borta men pappa tror inte de lönar sig så ska se vad den kostar på nätet först så jag inte spenderar onödiga pengar. Behöver egentligen en ny euphoria med. Bara några droppar kvar och alla som tycker jag luktar så gott i den.
Känns konstigt att inte träffat Tess på så länge. Hon kommer nog ha super mys med Chiquita när hon passar henne. Alla faller ju som käglor för henne. Lilla smörisen är vad hon är.
Malmö på tisdag....wohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar