09 mars 2009

Ledarskap

Så började skolveckan igen. Hade en skön och rolig dag. Vi började med ledarskaps kursen då Rasmus från högskolan kommer och håller lektion med oss. Vi gjorde massa skoj (läs lekt). Först skulle man välja ett hör beroende på vad man gillade. Sen skulle vi bygga papperstorn med hjälp av blompinnar, papper, tejp och plastmuggar. Gick inget bra för min grupp. Men leker man går tiden snabbt. Papperstornen skulle vara minst 150cm långa och fick inte luta mot något. Vårat torn fick mer form av en giraff. Söt med andra ord. Haha.
Kom upp tidigt i morse och var pigg fram till jag var i skolan och skulle börja med spanskan. Då blev jag såååå sömnig.
Lagade köttfärssås med fiber pasta till lunch. Blev helt ok. Sen nu på kvällen gjorde jag mig en god kyckling sallad.
Skulle se en beverly hills chihuahua men de gick inte. Snyft. Skoja om att Chiquita blev ledsen hon som verkligen hade sett framemot våran film kväll och se på de små hundarna hoppas omkring. Tänkte se Bolt men klockan blev mycket efter alla försök att se chihuahua filmen.
Har läst Portugal kapitlet då vi börjar på ett nytt land imorgon. De går super snabbt fram. Blir tjocka vinboken med mig till Nice så jag kan läsa på flyget och tågresorna.
Snart Nice sen Stockholm. Massor med aktiviteter i Mars.
Nu ska jag sova. Behöver en tidig dag. Men imorgon är de bara 2 lektioner i skolan och sen ska jag plugga i stan med Amanda och Tess.
Tess åker ju hem onsdag hur ska jag klara mig så många dagar utan henne. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar