04 december 2010

Lördag

Jaha då var de lördag. Alla dagar är de samma. Mer eller mindre ont bara. Idag har de varit alldeles för ont. Inte kunnat göra något av de jag hade tänkt. Eller rättare sagt de enda jag hade tänkt. Hade ju inga planer mer än lite julshopping. Förhoppningsvis så gör de inte lika ont imorgon. Kanske ska sluta äta så gör de mindre ont i min stackars mage.
Snart kommer min Mr.B hem och då blir de förhoppningsvis lite mer mystid än igår. Ikväll blir de i alla fall riktig mat eftersom han kommer hem tidigt. Wiiiee. Lax med pressad potatis och sås. Gott ska de bli.
Vi har nu sett 2 av Indiana Jones filmerna. Har jag missat mycket tidigare i mitt liv? Nej inte direkt. Men förhoppningsvis blir de inte sämre i alla fall.
De är inte så kallt ute längre....why? Jag vill inte att snön ska smälta bort. Jag vill ha kallt och mycket snö.
Ja som sagt alla dagar är de samma. Så inget nytt händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar