02 december 2010

December

Ny månad, min favorit månad. December. Härligt. Börjar med kyla och snö. Hur bra är inte de? Man kan se stora flingor virvla omkring i luften för att sedan bilda ett vitt täcke på marken. Har fikat med Lovis nere på entré i flera timmar och snackat skit. Skönt att komma hemifrån lite och stänga av tanke verksamheten.
Nu är jag hemma i soffan igen, ska snart plocka ur diskmaskinen och lite andra måsten men först blogga klart och vila min kropp.
Jag har fruktansvärt ont. Jag kan nog inte hålla med läkare och barnmorska om att de bara är graviditets besvär. Smärtan är den värsta jag någonsin haft. Vad jag än gör så gör de så in i helvetet ont. Jag mår illa av smärta och snart kan jag faktiskt inte mer än gråta av smärta.
Imorgon är de fredag sen helg. Sköööönt. Helg helg ljuva helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar