12 november 2011

Lite snabbt

Idag har vi varit i Ystad hos pappa och Lotta. Vi har ätit gott. Oxfilé till middag. Jumi. Vi var där mest för att vi inte ses förrän 10:e december då lillgumman blir 1 år eftersom vi väldigt snart åker till Indien. Kan inte alls förstå att det är så snart! Sen var det delvis att fira farsdag.
Nu sitter vi här och ser på det sista av så mycket bättre. Än ingen (av de jag hört) som gjort bra versioner av Timbuktu. Men det är nog svårt att göra.
Har mått konstigt den senaste tiden, där av att jag inte bloggat något. Undvikit datorn en hel del då jag har varit yr, haft ont i huvudet och känt mig illamående. Mår lite bättre idag än vad jag gjort det senaste. Skönt men yrheten vill inte riktigt försvinna. Lite läskigt när det svartnar för ögonen.
Har tränat idag och imorgon är det dags igen innan det är dags för Tintin.
Ska försöka återkomma snarast med lite längre inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar