01 november 2011

November

Då har ytligare en helg passerat och vi är inne i november. Bara 20 dagar kvar till Indien. Tiden går galet snabbt ibland. Helgen spenderades i Småland. Där det var firandes av Mr.Bs dotter som fyllt år. Vi hann även med att plocka massa svamp. Så mycket så vi ni inte vet vad vi ska göra med all. Så nu hoppas jag att syster vill ha lite och så ska pappa få. Jag ska bara hinna rensa all svamp med 2 barn i lägenheten att ta hand om. Men det ska nog gå det med.
Vet inte riktigt vart hösten tagit vägen känns som det är alldeles för varmt för att vara höst. Skönt men jag trivs i mina varmare kläder så någon grad kallare skadar verkligen inte.
Igår var det gymmet som gällde och så blir det resten av veckan med. Hoppas på ett litet mini resultat innan Indien. Hoppet är ju det sista som lämnar en har jag i allafall hört.
Har sovit otroligt dåligt den senaste tiden. Är trött och imorgon ska jag jobba klockan 05. Jeay! Såg att London flygen har börjat gå nu från Sturup. Undra om det ger fler kunder?
Bilen lämnades idag in för lagning. Hoppas den är hemma till torsdag då jag ska jobba igen.
Åter till min sömn. Sover som sagt dåligt och jag drömmer konstant. Om allt och inget. Det mesta har börjat blekna men små frekvenser av drömmarna finns kvar. Men det är inte mycket att försöka tyda. Det jobbiga är bara att vara trött. Har börjat med ett kosttillskott som ska göra en piggare eftersom det innehåller mycket koffein. Får väl se om det hjälper.
Idag ska jag försöka roa en bebis och en sexåring. Får se vad vi hittar på. Men först ska jag rensa lite mer svamp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar