24 augusti 2010

Jobb och källare

Så har vi tagit tag i min källare. Har verkligen världens underbaraste och bästa man. (Visste inte att man kunde täffa någon så rätt). Går igenom kartong efter kartong i från källaren. Är duktig på att slänga. Packar om och gör de ordentligt för en gång skull. Är nästan lite stolt över mig själv. Har mycket att göra idag och borde egentligen inte blogga för tiden finns inte. Jag har tvätt och sista rensningen sen måste jag till jobbet med. Skulle behöva ringa Kvinnokliniken för jag har så ont i min kropp och undrar om de är foglossning som spökar? Att jobba med smärtan tar sakta död på mig (utan att överdriva).
Malmö festivalen är i full gång och vi har tittat ner där 2 gånger. Senast i söndags då vi såg på Winnerbäck.
Efter ikväll ledig 2 dagar och imorgon är Mr.B med ledig. Hur underbart är inte de??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar