18 augusti 2010

Sjuk!

Så ligger man här med feber, hosta och snörvlig näsa. Fy sjutton för att vara sjuk. Jag känner mig inte alls bra och envis som jag är gick jag ändå till jobbet, efter 4 timmar var jag slut i kroppen. Så nu har febern stigit och kroppen är så så öm. Typiskt har verken tid eller ork att vara sjuk.
Igår så inhandlades matta och sängar till vårat hem. TV-n flyttades och även en del av de lådorna jag packat. De går sakta sakta framåt.
Trodde att september skulle bli en ganska lugn månad på långa bryggan men oj vad med timmar man fått. Bra och dåligt. Bra för man behöver alltid pengar och dåligt för jag hade behövt ledighet för att fixa med lägenhet och flytt.
Har sommaren tagit slut? Känns som om de blir mer och mer höst för dag. Regn och betydligt lägre temperaturer Men de betyder mer ljus och mys. Me like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar