06 september 2010

Snart är det dags

Idag blev jag kär i ett hus jag såg på hemnet. Varför plågar man sig genom att titta på en massa fina hus?
Imorgon kommer första mäklaren på besök och på torsdag andra mäklaren. Ska bli intressant att höra vad de säger angående mitt hem. Hoppas att de ska vara någon som finner intresse i mitt hem. Kommer kännas lite konstigt att sälja men men förändringar är till de positiva. Mitt lilla hem har gett mig mycket trygghet och det är denna lägenheten som känts mest som ett riktigt hem under mitt lilla liv. Men tror att vart jag än bor med min älskade och vår lilla familj så kommer jag känna mig trygg och hemma. För jag vet att i hans famn känns de som jag verkligen har hittat hem.
Igår var de personal middag på jobbet efter att jag hade jobbat i flera timmar i kaos. 120 brunch samt ett antal fika gäster. Ja de var att göra kan jag lova. Middagen på jobb var trevlig men mindre god mat, jag levde mest på tiramisun som jag önskade som dessert. Alla andra var mest upptagna av alkoholen så jag lade min fokus på desserten. Blev ett tidigt avslut och de var skönt för mig så jag och min mage begav oss hemåt till ett varmt bad och väntade in Mr.B som befunnit sig i Göteborg. De var en lycklig liten Lady S som somnade tätt tätt med sin kärlek igår.
Ikväll blir de typisk torsdags mat men vi kör de på en måndag. Ärtsoppa med pannkakor. Jumi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar