25 november 2010

Massa måsten

Inget bakande idag. Blev helt plötsligt en massa måsten denna dagen. Massa samtal och så iväg till min lägenhet för att en snubbe ska titta på sängen vi har lagt ut till salu. Så nu hoppas jag på att han vill ha den eller i alla fall någon del av den. Skönt bara om vi själva slipper köra iväg med den.
Många måsten är redan gjorda men när allt är klart så är ju nästan min kärlek hemma från jobb igen. Härligt.
De är faktiskt ganska störigt att de fått för sig att renovera taket här hemma. Man hör hur de väsnas i ett. Inte nog med att man hör de hela dagarna man vaknar av de med. De börjar ju tidigt de jäklarna.
Någon ringde från skyddat nr idag jag hoppas så att de inte var ett viktigt samtal jag missade. Men då borde de ju återkomma
Handpenningen på försäljningen finns nu på mitt konto och långa bryggan ska undersöka felet med min lön. Visst att de inte rör sig om någon större summa men rätt ska vara rätt. Å med tanke på hur jag mådde de 2 sista dagarna där ute så är varenda krona värdefull för mig som plåster på min lilla kropp som fått slita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar