18 augusti 2011

Fy F*n!

Hade en stressig dag igår men fy f*n vilken skit dag detta helt plötsligt blev. Ska inget gå ens väg? Jag är sur, arg och ledsen, för att inte tala om hatisk! Jag hatar försäkringskassan. Finns det någon värre myndighet? De har ingen koll och alla säger olika. Underbart när det är jag som sitter i skiten sen pga dem. Nu har de fått för sig att jag ska betala tillbaka mer än 3000kr som de anser vara fel utbetalade pga att jag lämnat oriktiga uppgifter till dem. Vänta lite så all tid jag suttit i telefon med försäkringskassan alla brev jag skickat för att det inte skulle bli några fel existerar inte de eller? Varför skulle man lägga ner sjukt mycket tid med samtal med okunniga människor för att lämna oriktiga uppgifter. Finns inte någon logik i det. Så arg, så arg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar