26 september 2011

Gymkort införskaffat

Det blev ett årskort på 24/7. 1 år en himla lång tid. Det blir att träna i över 200 dagar sen måste man väl träna lite sina 2 månaders uppsägningstid då blir det ytligare minst 32 gånger till. Jag har ett mål ett mål som är hemligt. Men mitt del mål är att lyckas gå ner 5 kg och komma i mina gamla kläder i de större storlekarna. Tänkte mätta min midja ikväll och sen mätta var måndag för att se om det sker någon förändring. Jag bryr mig egentligen inte vad vågen visar vill bara tycka om att klä på mig och känna mig nöjd och inte obekväm. Hellre tappar jag massa centimeter än kilon.
När Mr.B kom hem bar det av till gymmet, så har idag tränat i ca 60 min.
Måste bara rekommendera en handkräm för alla med lite för mycket pengar, Kanebo Sensai Cellular Performance Intensive Hand Treatment. Har aldrig blivit så kär i en handkräm. Den gör mina händer mjuka som barnhud (kostar mellan 700-900kr beroende på vart den köps). Tur jag kan njuta av den de dagar jag jobbar. Har också blivit lite förälskad i en parfym (ännu en fördel med jobbet, jag kan se hur jag trivs i parfymen innan jag köper den)har blivit lite kär i Victor & Rolf Flowerbomb Extrème. Är ett måste nästa gång ny parfym ska införskaffas.(Om jag inte förälskat mig i någon ny).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar