14 juli 2009

Halo

Jag sitter nu i Magaluf och de spelar Halo och har sitter jag med ett dumt leende med hemlangtan. Har varit pa stranden har idag men usch vilket hemskt vatten de ar. Inte alls lika underbart som i El Toro.
Igar var jag ledig och idag. Igar fick vi besok fran Natti, Jossan och Tessan som bor borta vid Alcudia. Sa vi gick ut. Var hemma i sang vid 7 morse, sa nu ar man sliten. Vi hade trevligt. Fanny blev alldels for full och Rahel sag jag full for forsta gangen med. Vara sma roomies var med en stund pa kvallen hemma. Ska man ha skuldkanslor for man ger alkohol till en 17 aring??
De var i vilket fall skont att traffa lite fler fran klassen och de verkar som dom har hamnat pa ett av de battre hotellen sa nu vill jag annu mindre tillbaka till varat skit hotell. Igar hade Fanny fatt bara 15 minuters rast pa sitt 16-24 pass. De skulle jag aldrig ga med pa jag tycker liksom att vara 30 minuter ar for lite.
Jag borjar kvalls passen imorgon och framat i formodligen 2 veckors tid. Jag tror jag kommer tycka samre om de an morgonen. Men man kan ju hoppas pa dricks i alla fall.
Knolen i armhalan har blivit mindre och jag tror inte langre att de ar cancer.
Jag haller nog pa att bli sjuk dock. Halsont och torr hosta. Kan ju hoppas att jag blir ruskigt sjuk. Hade varit underbart att slippa jobba.
Har fargat haret nu sa nu ser jag normal ut. Ska nog tillbaka och gora lite mer for jag vill verkligen gora nagot nytt.
I lordags var vi i Palma. De var trevligt men jag hann inte med all shopping jag ville. Blev bara 3 par skor for 25euro. Jag gor sana klipp. I bland ar man nojd med sig sjalv.
I ovrigt hander har inte sa mycket. Man tror man har massa att skriva, men jag har ingen koll pa dagar, tid eller vad som hander nar. Sa jag missar val skriva en del saker som folk ar nyfikna pa.
Jag ar inte speciellt brun, jag har lagt pa mig nagot kilo sa nu blir de traning och tanka pa vad jag ater. Blev liksom KFC inatt och McDonalds imorse. Inte sa nyttigt. Skarpning.
Ska forsoka lagga upp bilder snart. Pa denna datorn fungerar de inget vidare for den suger. Sa far prova i Santa Ponca.
Hoppas att alla ni som laser har en bra sommar i Sverige och tank pa mig for jag saknar Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar